ööh

vad har hänt idag.. det ska du få veta

skola
fucking åmål
sprungit/tränat
sovit
ätit
övningskört

ja sen.. är det rätt tomt. har haft en fundersam och ganska tråkig kväll! jag vill ha nånting att göra.. springa brukar jag ju sysselsätta mig med på kvällen, men nu blev de på dan istället. det är som terapi! älskar de.
vädret ikväll har ju varit jättefint, väntar nu på att helgen ska infinna sig så jag får sola järnet! orka stadsmaran på lördag.. precis på bästa soltid..!

jag har börjat fundera varför jag ens bloggar? för de första så gör jag det så sällan, och sen har jag aldrig nåt att skriva om. ska man ge upp? ska tänka på de
nu ska jag kanske göra lite apu-uppgift sen lägga mig i sängen och läsa, det är också stört skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0