Jag löper som en kenyan

Stina har nu rimmat på GLAD ett bra tag! Och det är jag fortfarande.
Jag tycker typ att det är super att vara ute och springa! Känner hur konditionen förbättras för varje gång och snart går jag ingenting alls på mina turer.
Idag gick rundan til Sandra i björran och hem igen. Jag stannade där en stund och andades lite (lökade och luktade) och smakade en svingod ben and jerrys av henne! Sedan löpte jag hem igen med underbara låtar i öronen som fick mig att orka :) Musik.. Att det kan ge en sådan kraft!

Nu har jag ätit en stört god fruktsallad som typ alla dagar nuförtiden, mamma är så flitig på stå och hacka frukt hon! :D
Skön dag i skolan imorgon och sedan ska jag (förstås) ut och springa igen!

Bjuder på en chillbild från i fredags! Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0