3 Lektioner och jag är fri!

Ögonen känns ganska så trötta och kroppen relativt sliten.. Sängen känns lockande som ett  skrovmål med +meny..!
Har efter skolan suttit och plågats med apu-uppgiften och varit ute och sprungit. Jag hade ett grått linne på mig.. Hela fram och baksidan var mörkgrå och då förstår ni nog hur svettig jag var!

Som en ängel gjorde mamma fruktsallad medans jag duschade så njöt vi av den och så har jag sett "Krig och fred", det var väldigt bra, jag ska följa det då det var i 4 delar, dock var alla delar typ 1,5 timme, hah =p Nu har även jag ett program som jag följer! Det är det enda och det känns befriande :)

IMORGON... Ja imorgon får vi ledigt! Ska bara klara mig igenom en datalektion, idrott och psykologi! Låter väl inte så hemskt?
Känns rätt bra att få sitta vid skolans datorer som är så snabba så man knappt hinner med, och hinna få typ aids bara av att röra talgentborden eller mössen! Sen att behöva släpa runt på bagen och gå till hälsans hus och ha idrott längtar jag jättemycket till och behöver jag ens nämna psykologin? Hur kul är den inte? Att två gånger i veckan få lära sig om olika teorier är guld värt! 


Killar är alla likadana oavsett art..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0