Var fan e orken?

Klockan är tio och jag är dötrött. Sen har jag börjat  vaknat tidigt på helgerna också. Detta är något jag inte själv förstår mig på! Men måste säga, att vakna tidigt på helger är otroligt skönt. Dagarna blir längre och man hinner uppleva dagsljuset för en gångsskull!
Även denna helg kommer det bli att stiga upp med tuppen! På lördag ska jag praoa. Japp, på en helg. Måste ta igen från att jag varit i thailand.. Så de är bara att knöga på, men det är rätt roligt så det är inte en sådan stor börda ändå.

"Unik cafe och bar", de är min praoplats de!
Jag diskar, jag rullar chokladbollar, jag garnerar maträtter med små tex  gräslöksblad och lägger en klick sås på sidan, jag serverar och säger "varsågod", jag sopar golv, jag byter påse i soptunnan, och mycket annat, det där var bara ett smakprov! Men tiden rinner på bra där iallafall. Som tur är så är dom snälla också :) 

Sandra sessan min var toppen och gick med mig på stan ett tag, vi hann bli stressade att "stan stänger snart" men kom sedan på att det var ju kvällsöppet för tusan! Men vi var inte där särskilt sent ändå, ni vet, magen börjar ju gnälla!
Mamma hade köpt hjortronsylt till mig, så jag åt de och grädde till plättarna, tasted like a millon dollar. haha

Imorgon är det fredag, vilket jag tycker är lika med mysmysmys! Innan det där mysiga så är fredagen alltid lite jobbig, seg och irriterande. "NK PROOOV!!" är det som att gud vill skrika i mitt öra. Sen väljer ju jag förstås att inte lyssna så mycket.. Kör lite på känsla! Funkar..ibland.

Fick just höra att min bror kanske ska sälja sin lägenhet?! Fattar noll. Inget fel på den. Han vill ha större. Han hade visst hört att någon ovanför honom hade sålt en lägenhet för en bra slant, så då skulle han kanske ha råd med nåt större..
Jaja, ta en titt på den if you like to!
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/388300

Skickar över en hälsning och frälsning till 41:an också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0