tjabba

Har sitter jag i Ao Nang pa ett litet internetcafe brevid hotellet typ. Glom inte bort att endel bokstaver inte funkar har.. Darfor skriver jag lite fult!
Har varit pa annu en o (island) idag!  Varmt som satan, och svetten rinner, men det gor inte sa mycket, jag har klarat varmen ovantat bra =D
Det ar grymt tur att jag har en flakt rakt i fejan just nu, skooont!
Igar var blev det ett fett askvader nar vi gick runt har i Ao Nang. Det flodade pa gatorna och det var blixtar HELA tiden. Tur nog hade jag precis kopt flipflop sa jag drog pa dom och satte en pase pa huvudet, och vadade till den lilla ''bussen'', haha!
Det var massa moppar som krockade ocksa och flog runt for att det var sa halt! haha
Men horni, jag ska sluta skriva, for vill inte slosa sa mycket pengar, det kostar faktiskt 1bat per minut! heheh, inte mkt men..
Jag vill avsluta med att slanga varldens fetaste puss till mamma! Vi hors, hejdaaa!
p.s jag ar rod

Kommentarer
Postat av: 41:an

kom hem :(

2009-03-07 @ 14:52:21
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas ni har det bra! :)

2009-03-07 @ 14:54:38
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0