Thaitiden rinner ut

Heyyy!
Har just fatt massagei en timme! Jo, nog var det skont osv, dock var jag tvungen att ligga och blotta bobsen!
Klockan ar 17.20, vi ska snart trippa till hotellet och sen ut och ata middag!
Pa tal om att vara brun.. sa tycker jag inte att jag ar det! Far skylla pa daligt vader aven fast det inte varit de, hehe..

Pa onsdag ar vi hemma igen, mest troligt vid sju/atta tiden pa kvallen. Sen pa torsdag ska jag borja praoa, nanstans? Kul att jag vet, haha

Imorgon ska vi iaf ut med en bat, pa olika oar, och snorkla osv. Pa tal om att snorkla, det ar sa himla kul! Man ser supermycket coola fiskar och grejer! Alla ar helt oradda ocksa! Sandras pappa sag en Nemo!! (clownfisk)

Ska bli kul att traffa klassen och alla folk sen alla nar man kommer hem!
Men avslutar nu, ha det bra dar hemma.
Jag har forresten hallt mig frisk ocksa, najs! "Handspriten" anvands filtigt innan jag ater, och mitt snack om att undvika, frukt, glass, gronsaker, och allt; har jag som vantat inte hallt sa bra!

meeen..HEJS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0