Endast ett antal timmar till i Sverige

Wooaaah..! Resfebern stiger mig upp i huvudet!
Är rädd, nervös, och har miljontals fjärilar i magen!
Jag ska typ upp om 4 timmar, shit.. Blir inte mkt till sömn det här, får väl se om jag ens kan somna bra...

Imorgon måste jag komma iväg till flygplatsen vid halv sju typ, innan det ska jag hinna packa det lilla sista, duscha, fixa, äta, och inte behöva stressa!
Men hörni? Åh. Jag vill faktiskt inte säga hejdå till mamma och pappa. Jag har fått så mycket hemska bilder i huvudet, om vad som kommer hända mig på denna resa!

Jag är verkligen en hemmamänniska, här är det lugnt och tryggt, och man känner sig hemma. Och nu ska jag iväg..Långt som fan i två veckor!
Är lite av en geek när det gäller sådant här..=p



Kommer ju vara superhärligt och underbart att få fara iväg, ska verkligen bli en upplevelse jag knappast kommer glömma! Ska försöka ta massor med bilder om man kameraladdare samarbetar någorlunda..(!)

Planet till Thailand går vid tolvtiden, på förmiddagen alltså.. Så behöver bara vänta lite över två timmar i Stockholm.
Kommer då iaf typ skita ner mig när planet lyfter från Stockis..

Ska verkligen tänka på alla mina älsklingar här hemma, vilket är inkluderat min familj och vännerna..Ja, fan vad jag ska tänka på er!
Stackars mamma också.. Vet inte hur hon ska överleva här hemma! Hon kommer längta ihjäl sig efter mig, hah.

Sandra my girl.. Nu ska vi fanemej till SOLEN OCH STEKA! :D
Hejdå kvartsstigen, hejdå luleå, hejdå norrbotten, hejdå sverige, hejdå norden, hejdå europa!
HEJ ASIEN, HEJ THAILAND, HEJ KRABI, HEJ AO NANG!

Lägger även in min älskade låt, den är speciell. Och hörni vi hörs när jag är lite brunare! Ok? ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0