Åter på gatan

Nu är jag hemma! Det är jätteskönt att komma hem efter en resa, även om det varit underbart så finns det inget som att få komma hem och lägga sig i rena lakan och somna gott! :D

Det har varit superbra med familjen sandström, dom skulle behöva en stor bukett röda rosor för att dom orkat med mitt gnäll ;)
Resan började lite darrigt med en hemsk luftgrop på flyget till thailand som skrämde livet ur mig och läskiga krabbor på stranden! Så första dagen var jag på helspänn, kunde inte stå still så man kan väl säga att jag fick stå och studsa på stranden!
Vi har snorklat som tokar, bla med hajar som var över 1 meter stora, och jag såg typ 5 samtidigt (vilket var coooolt!) och clownfiskar och alla vackraste du kan tänka dig! :) Faktiskt precis som att simma i ett förstorat saltvattens akvarium..
Ja mycket kul har vi haft, men jag är väldans trött nu efter denna långa resa.. Så lägger in lite bilder så får det vara bra för stunden! :D



















Kommentarer
Postat av: 41:an

oh, me like string-gubben!

2009-03-19 @ 15:44:57
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken söt klänning du hade! Köpt vart? ;P

2009-03-20 @ 23:23:15
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0