You know you're my saving grace

Nu är det bara 3 skoldagar och 4 övriga dagar kvar till Thailand! Yyyyeeeessss! :D Räknar typ varje minut..
Ska försöka att inte tänka så mycket, för sen är man helt plötsligt hemma igen! Tiden där kommer säkert att gå ganska fort, men ska då göra mitt bästa på att komma hem riktigt brun iaf!

Stör mig faktiskt inte lika mycket på långa dagar i skolan längre..Bara man har hål vill säga! Älskar att sitta och prata med alla mina sötnosar och fundera och kolla sig omkring..
På tal om att ta det lite lugnt..
Finns det några alternativa jobb till det i framtiden..?
Har några förslag som jag tror skulle passa mig iaf:
Livsnjutare, trädkramare, rik, filosof, chillare...

Idag blir en sådan här härlig kväll då man skiter i allt som heter skola och krav! :D Man lullar på i sin takt, släpper allt, sitter och funderar, njuter av sängen och att få rulla tummarna..Såna dagar är mina favoritdagar.
Därför är nästan alla dagar mina favoritdagar..!:)

Haha, me, a mirror and the old computaah :D


Nu ska jag gå ner, tjata på pappa att jag vill övningsköra, att jag vill fara och köpa ett nytt schampoo och balsam och sånt där som jag älskar! Kul va? Förfan slappa du också lite, följ och lyssna till mina bongotrummor istället! :D

Men ok!!! Bilden är inte fin på mig, men problemet är att jag vill ha
långt och brunt hår..Depressionen utlöses varje gång en bild tas upp!
(Psst! Jag vet Sandra, att jag sa idag i skolan att jag ville testa helt blont igen men det var nog ett litet infall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0