Veckorna går fort men nerräkningen kommer ingenstans

Varför är alla dagar likadana? Haha, jag måste vara den mest borigaste personen som finns!
Här sitter jag vid datan med ludd mellan tårna och samlar damm som alla andra dagar.  Nåja, det är bara en liten svacka i det liv jag ska leva!
Nu räknas bara helgernas innehåll. Veckorna har jag inget intresse av. Hade lika gärna kunnat ligga i koma och ha en liten timer som väcker mig på fredagar! Så här känner jag för att jag vill bara få fara iväg till thailand.. Nu! Och det är väl i princip bara helgerna jag orkar med till dess :D
Sovdags nu. Behöver ju knappt skriva på bloggen mera. Vet du vad jag gjorde igår, idag eller någon annan dag så vet du även hur morgondagen ser ut för mig!

Älskade sommarmiddagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0