stinkan nattsvamlar

Jag och alla nk frågorna har verkligen fajtas ikväll! Varför har jag så svårt att lära in saker? Samma sak med glosor...
Läxor som man kan göra, så dem blir klara, är mycket skönare än såna som man måste sitta och nöta på.
Nu tycker jag åtminstone att det är färdigpluggat.. Jag orkar faktiskt inget mer nu.
Åt ganska nyss mina flottpoppisar, skålen var tom lika snabbt som ljusets hastighet, eller kanske lika snabbt som snöflingorna far utanför mitt fönster?



Det finns underbara vinterdagar också.. Se bara!


Jag känner mig ganska glad just nu, tror skrattet har hängt med som en liten bacill hela dagen, för det var rätt roligt idag i skolan, då främst på engelskan..Att skratta, måste ju vara typ de bästa som finns? Jag kan verkligen förstå att man mår bra av att få skratta.
Säger bara, vännerna.. :')



Man kan faktiskt säga att jag är grymt försenad.. Försenad över två timmar! Jo, det är så att ja har lagt mig klockan tio denna vecka vilket är totally fantastiskt grymt bra gjort av mig (!) Men idag så blev det ju pluggande förstås.. Så det är ju iallafall en bra anledning till att inte kommit i säng.
Det känns faktiskt helt bra att somna tidigt, jag har inte ont i huvudet under dagarna. Ska verkligen försöka hålla i det.  Mamma verkar också väldigt nöjd.

"Åh jag blir så lycklig att se dig gå och sova tidigt, jag känner mig så trygg"
Jag: Mhh.. Men jag är ju inte precis ute och ränner bara för att jag är vaken sent.. ?!



Nä hörni.. Klockan tickar! Har en lång och intensiv skoldag framför mig faktiskt.. Men najs som bajs att det sedan är weekend. Den kommer väldigt lägligt, i need it.
Nu ska jag då sova, om jag kan. Är lite småpigg. Eller? Fan, jag tror faktsikt att jag bara inbillar mig att vara pigg.
Precis som för min crazyfrog polare Johanna så pressar blåsan på nu precis när man ligger här klar i sängen. HUR IS DUUU? Det var alltså ett klagomål till min kissblåsa "Rojsan" Hon är inte särskilt lydig, och passar ofta på att retas olägligt. Men jag ska inte låta henne vinna för jag tänker då fan inte ställa mig upp och börja gå och väg bara för nån liten drill!

Nu blev det för mycket pissigt snack här eller hur..?
Tycker iaf att bilderna är såå mysiga!.. Ja möjlgtvis inte den första kanske.
Verkar inte som att jag kan sluta gnälla på här..
ÄH! Svejs alla fina blommor

P.S Det blir nog att jag måste kissa iaf.

Kommentarer
Postat av: 41:an

du är mitt fina hjärta gulledu!:)

2009-02-06 @ 09:04:27
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0