123

Johanna har hållit mig sällskap ett tag ikväll. Då är frågan, vad gjorde vi..? Vi satt på mitt tysta rum och glodde, funderade, och samtalade som två degisar!
Tycker det är trevligt när hon kommer över. Denna penisionärslya kan gå mig på nerverna..

Men ska inte klaga. Ikväll har jag ätit två härliga semlor, godis och annat gött. Mamma servar mig hela tiden.

Mamma: Ska du ha en till semla nu? Ska jag ge dig? (dom står på bordet, jag sitter i soffan, 1 meters avstånd)
Jag: Näh, inte just nu iaf
Pappa: Men hon kan väl ta själv om hon vill ha, du frågar hela tiden.
Mamma: Men! Vill du ha mer mjölk då?
Jag: Nej.

Och så håller hon på hela tiden? Jag tror att hon har missat att jag faktiskt har händer och inte är invalid. Nåja, klagar ju inte i alla fall! Kanske är hon som har fått mig att alltid känna mig osjälvständig och kräver nån som håller lite koll och hjälper mig. Hm.. Varför får jag plötsligt upp Sandra i huvudet.? ;)
Min bror på är inte bättre. Tror han knappt kan tvätta själv, och när han är hemma så ska han bli masserad, servad som en tok och sitter och är nöjd. Han ligger alltid i sängen och ropar:
"Mamma!"
Mamma tassar dit..
"Massera mina fötter :)"

Jaja! Nog om sånt där smörsnack va? Nu blev jag läskad som fan för Johanna sitter och gnäller om goda smoothies som hon slurpar i sig.. Jag ska inte vara sämre, så jag springer ner innan Beck börjar igen och snurrar ihop något gott!
Önska mig lycka till på redovisningen imorgon, ska träna lite mer på den efter filmen. Tjao Tjing Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0