undrar...

Det är fredag, ja det är verkligen jätteskönt med helg. Klockan är över halv nio, Let's dance har börjat, jag som brukar se på det? Men det är nåt som gör att jag inte orkar. Jag vet inte vad jag orkar just nu.
Tankarna vimlar i huvudet.
Jag hade velat gå en promenad. Bara gå...
Men det är typ 22 minusgrader, testade öppna dörren och det var inte nådigt..
Så, jag vet inte. Vad ska jag då göra?
Vet vad jag hade velat göra, nåt som jag har älskat att göra på fredagar. Men det gäller inte längre.
Hur länge ska man orka rycka upp sig, liksom bara ta sig i kragen och fortsätta?
Jag vill snusa i din nacke
Men det gäller inte längre.
Dags att avsluta detta tragiska inlägg då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0