saturday night

Har varit ut idag på första gången på en vecka, jag och mamma for och köpte blommor på blomsterlandet till min moster som fyllt år, sen for vi till henne men ingen var hemma men vi gick in ändå, då dörren alltid är öppen. Vi hann tända lite lampor i det mörka huset, satt och pratade, och gå runt och kolla läget..haha Ingen kom iaf, så vi for tillslut =p
På vägen hem inhandlade vi lite gott till kvällen och vi har zappat mellan körslaget, så som i himlen och miss secret agent. Jag ville se allt men det var svårt.
Sen fick jag faktiskt mamma att se Sex and the city filmen med mig, hon skrattade iaf! Men sen gjorde hon nåt man inte får göra?! Hon blev jäättetrött och gick och la sig när det var typ 20 min kvar. Så får man väl inte göra? Hon ska få straff se slutet imorgon.. Herregud man måste ju se ett slut...

Känner en slags lättnad, jag har faktiskt bestämt mig vad jag ska inskaffa för binikisar till Thailand! Har funderat typ en månad, haha.. Får väl inte vara för kräsen helt enkelt.

Är ganska trött nu, ögonenlocken börjar bli tunga.
Kan knappt sova utan musik, lugna favoriter vid läggdags är mysigt och vaggande! Även om låtarna gör mig sorglig och börjar tänka på massa  sad things, så är det så avslappnande..
Vi hörs mina fina fjärilar, haha godnight!



Kommentarer
Postat av: 41:an

fan avd vacker du var på båda bilderna!! ;-* (erica och sandra också förståss)

2009-02-01 @ 14:24:38
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: undrare

har du och alex gjort slut?:s

2009-02-02 @ 22:01:09
Postat av: Mikael Nilsson

Hoppas du får en helt underbar resa till Thailand Stina!!

Hoppas du har många bilder därifrån sen & visa...ler

Jag får väl nöja mig med Kalkstens Hawaii här på Gotland ja, hehe!



Kram//Micke

2009-02-03 @ 01:37:38
Postat av: sofia

you're beautiful bitch

2009-02-05 @ 19:03:07
URL: http://safis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0