satanas tankar..!

Jo men alltså är sjukt less på sitta här i min förbannat sköna säng.. Jag känner mig som en degklump, blek och mjuk. Jag läste just johannas blogg och blir bara avundsjuk när jag läser att hon är på bodypump och alla såna saker man kan vara med i på ett gym.. Jag är verkligen jättesugen att kämpa och få RÖRA PÅ MIG! Jag är väldigt stillasittande.

Och någon gymkort har jag ju inte längre, och tänkte köpa efter thailand än att börja med det nu.
Jag är ganska hurtig på morgonen, så hade tänkt att göra lite yoga varje morgon. Inte för att hålla på länge, då 5 minuter får en att vakna, komma igång och mjuka upp kroppen.
Denna fina ide är inget jag kommit själv. Vi hade nämligen yoga på idrotten idag, och fick lära oss  "solhälsningen".  Yoga är egentligen styrke och stretching tycker jag. Inte avslappning, för det är mycket tyngre än man förväntar sig.
Nog för att det är en träningsform då man går in i sig själv och fokuserar. Tycker i alla fall att det var jätteroligt!

Åh, jag tror jag måste göra några desperata armhävningar. Kanske ska börja med 100 per dag? JAPP! Det låter fan svinbra.. :D Och det ska jag verkligen hålla också. Behöver ju inte göra alla på rad då det möjligvis skulle vara lite för tungt..

Haha, våran psykologilärare är inte särskilt generös på att få sluta tidigare. Eller hon verkar tro de.. ?
Hon: "Idag ska ni få sluta lite tidigare, vi säger cirka fem i tre! :) 
Ja, men vet ni när vi slutar då? Jo, tre! Haha?! Då kan vi lika gärna sluta fem minuter senare utan att känna skillnad..

Igår trippade jag och Sandra runt på stan, skulle göra några inköp. Två stycken par gladiatorsandaler från Sko söder,  black and a couples of brownies! Ett par till skor blev de också, vad är det de brukar kallas för.. Bandrillos? De var svarta och från Åhlens. Sedan blev det en kofta (?) från MQ på rean! Tjoho halva priset!

Idag har jag också inhandlat lite, även detta från MQ. En tröja och en halsduk på rean! Sen får jag hem.
Jag kommer skriva senare för mer till liv har jag inte...
Suuuccckkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0