sådär lite på natten

Radion står på 106.3 och själv sitter jag under täcket och vill bara vara precis helt nån annanstans. Typ på någon slumgata i New York och hångla med Chris Browns brorsor..

Har just nu bara 4 skoldagar,
en friluftsdag,
och typ 3 lediga dagar
till jag beger mig till thailand.
Blir ett så perfekt avbrott från dessa mönsterdagar man är fast i..
Men det är ett antal dagar att härda ut innan ändå. Ska hinna med ett jobbigt nk prov, en nk redovisning, en praoplats att hitta, ca 10 engelska uppgifter och en massa till.

Ted Gärdestad sjunger på radion nu. Johanna försvann just från msn. Kanske skulle passa bra att jag också sover nu, när klockan ändå snart är fyra.
Imorgon ska jag och pappa fara till hans jobb så jag kan skriva ut lite bilder och sånt på oh-papper.
Behöver det till min redovisning på måndag. Ska ju alltså hålla lektionen, och får absolut inte glömma att prata sakta, vilket jag alltid gör..
Blir iallafall redovisningsträning som tar nästan hela min dag imorgon.

Ska försöka att kanske ta en promenad i dagsljuset också Man hinner ju aldrig vara ute i det. Man är ju i skolan och sen när man slutar typ mitt i natten så är det mörkt igen.. Energin från dagsljuset är skön och behövlig.
Sen kommer jag nog köra på som jag gjort de senaste söndagarna.. Klockan 21.00 kommer jag sitta med 4:an på tvn, popcorn skålen i famnen och följa med Beck, Gunvald, finnekvinnan, och stänkare grannen på nya äventyr..
Godnatt då, nu börjar ögonlocken svaja här. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0