Livet är kanske lite för enkelt ibland

Sitter nerbäddad i min säng, känner en lätt huvudvärk, trötta ögonlock, och varma fossingar! Det är ändå småmysigt jag har det här! Har äntligen gjort psykologiläxan, som skulle lämnas in igår. Men nu blev den lite sen, men det är det samma.. FÖR DENNA GÅNG!
Som på köpet fick vi en ny psykologiläxa igår, som ska in på torsdag nästa vecka..Den hade jag tänkt börja på ikväll, helst göra klart. Det vore väl skönt att ha bortgjort..

Valborg 2005


Får se hur de blir, om jag hinner. Ska nämligen sova tidigt ikväll, så jag orkar med morgondagens höga tempo.
Har ingen sovmorgon (vilket jag inte har någon dag) och slutar halv fem.
Hinner med rättskunskap, bild, matematik, nk, och skapande verksamhet. Visst är det så det räcker och blir över..?
Jaja, man har ju helgen framför sig så det brukar gå ganska bra iallafalll. blir dessutom en rolig helg nu! Det ser jag fram emot :D

åh.. blir less när jag ser bilder när mitt hår var långt och mörkt, i want it


Pappa var på affären för ett tag sen, jag beställde hem godis, (tummen upp!) beskrev tydligt att jag skulle ha en pigall och en påse tutti frutti passion, då blev det en tutti frutti original, vilket inte alls är lika gott.. Alltid blir de fel när pappa handlar. Ja, eller tvättar för den delen också..

Haha hur som helst. Nyss fick jag mitt vattenglas på ett väldigt smidigt sätt.. Plockade fram mobilen, slog hemnumret...Ja, det var väl ungefär det JAG behövde göra, haha! Det var väldigt smidigt. Glaset var serverat på 20 sek!

my girls när vi gick på björx (-sandra!)


Nej, nu tänkte jag kika om jag kunde göra nå på den dära psykologi läxan, sen ska jag måla naglarna, sen är det mest troligtvis sovtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0