Lilllördag!



Sovdags snart, har bara lite skitbajsskolgrejs att slutföra, sen så!
Har pluggat på bra den senaste tiden tycker jag, känns bra! Kämpar faktiskt verkligen..Det jobbigaste är när man kommer hem från skolan, dötrött! Men har bestämt mig att inte sova efter skolan, det gör mig seg hela kvällen, och så blir det svårt att somna sen. Att då hålla sig vaken med riktiga boring things är inte lätt!



Försökte plugga även idag efter skolan, då med en spyframkallande psyologiläxa som skulle in idag.. Varför är gud så dum mot mig och gör så att jag glömmer boken i skolan just då? Den jäveln ska få. Jenny ska förresten också få! Hon drog upp mitt linne på skolan, elr ja långa linne och hade leggings under, så det var i midjan! Haha fan vad dum!



Klockan halv sju ikväll satt jag och skrev en LPL utvärdering, var så cptrött så jag däckade flera gånger typ. Då kände jag att orken verkligen inte var närvarande och la mig istället ner för att sova, och ställde klockan på kvart i sju! En kvarts sömn gav mig nya krafter, eller ja lite nya iaf..?
När klockan ringde tog det emot att vakna.. Men sötsuget höll mig vaken och jag tröck fram johannas nummer och ringde henne för att fråga om sälle till affären! Yes jag fick med henne, och vi trallade ner med var sin dreglande käft..

Med oss hem fick vi en salig underbar blandning.
Jag köpte en "förpackning" cocosbollar, tuttifrutti passion (my love) och två pigall. Johanna fick med sig en marabou chokladkaka, en pigall, en påse sura bilar, och en nougat...
Jaja, det var ju lite väl detaljerat..Vi höll först hus hos familjen blom och såg sverigesemstrarna.
I reklamen drabbades jag av en stor frestelse. Pizza, hawaiipizza! Ringde daddy och jag fick otroligt nog pizza som han fixade hem, så då gick vi över till taavos house och käkade!
Frågan är ju, hur mycket fett kan man äta på en dag? ;o



Ja, och nu sitter jag här, trött och kissnödig.
Så det blir att gå på bajamajan som vi har i garaget, då vi inte har någon toalett i huset då vi byggt om dom till rum...Känns lite jobbigt att börja klä på sig men de får funka, vill ju inte sova i kiss så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0