great stuffs

Tyckte jag var negativ i förra inlägget.. Lite väl alltså. Blir lätt att det bara är negativa saker man tar upp, varrför de?! Jag har ändå så jävla lite (läs mkt) att göra så jag kan lika gärna skriva lite mer..

Eller, jag ska göra ett försök till att skriva upp några positiva saker jag kan komma på.

- Snart får jag fara till Thailand med Sandra (14 days lef)
- Världen är full med bra musik
- Har fina vänner
- Snart är det vår!
- Vintern är ändå ganska mysig
- Vi har ofta gotta hemma
- Jag älskar att duscha

haha det där blev verkligen en ful liten lista..
Nä men seriöst, jag är väldigt fundersam hur man får upp humöret i detta vintermörker...?
Våren, Åh våren! Den kommer där som en underbar frisk fläkt, ni vet. Typ känslan efter man har borstat tänderna.. Blir nästan rastlös i väntan. När våren är här, ska jag ha mysa som en tok och gå underbara promenader genom naturen och njuta. Sen ska jag ta djupa andetag och känna vårluften i lungorna..
Nä, det här inlägget vart ju bara som en stor äggmök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0