En sista dans

Just smörjt in feta delar av fejan med idomin. Försöker bli len som en barnrumpa men får nog sänka mitt mål något snäpp. Måste köpa nån slags ögonkräm som alla gojsar om! :D
Tänkte typ sova nu, strax, snart, sen, senare eller efter det . Men här ligger i alla fall målet på nu!
Msn verkar det ändå vara nå fel på.
Eller kom just på att det måste vara mig.
Hela 62 homosapiens är inloggade men skriver endast med en av dom vid namnet Johanna! Jag tror att om vi hade varit apor så hade vi rensat löss på varandra och käkat upp de. Det är rätt sweet. (och sjukt grose)

Undrar om jag kommer klibba fast i kudden, med min vita smörfeja. Blir att se helt enkelt. För nu ska jag försöka sova tror jag. En dag imorgon också!

Vill du plocka lingon i skogen
Klappa lilla pållen på bogen
Ge han sedan lite mat
Så kanske Brunte bjuder dig på ett fat
Med hans fina korvar han just släppt
Jag lovar att dom gör dig riktigt mätt


Jag tror jag nyss sket på mig
Varför detta hände vet jag ej
Kanske vart jag rädd
Eller bara naken sedd
Hoppas ingen känner lukten
Nej ursh och fy!
Det var inte jag, det var my!


hahah ok imroviserade med lite "rim" dära. Dom sög, natti.

Jag och Johanna. Våren -07


Kommentarer
Postat av: 41:an

biter du mig i RÖVEN!?

2009-02-17 @ 10:40:11
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: 41:an

(här igen) rimmet var iallafall sjukt bra, du är mitt hjärta!

2009-02-17 @ 16:18:36
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0