En god tisdag

Idag är mamma snäll! Såhär lite extra gullig. Jag ringde för att checka vad det blir för middag, och la till att jag ville ha något gott (!) och gärna nå mumsigt fika elr nåt också..Så det blev god middag och fick semla till efterrätt :) Att god mat kan göra en på så bra humör?
Sen är läget också så att jag gjorde klart de skolgrejer jag kände jag behövde och kunde göra idag, innan middagen. Så nu kan jag bara ta det lugnt resten av kvällen och slippa tänka på det.
Och, igår somnade jag klockan tio (hör och häpna!) och det ska jag försöka göra idag också, jag behöver de tror jag, jag har så länge slitit ut på min stackars kropp med alldeles för många timmars för lite sömn. haha
Skoldagen har varit fylld med långt hål och lugna lektioner, även morgondagen ska bli rätt lugn med bara en datalektion och psykologi. Vissa är ju dock lediga imorgon, det går ju inte att slå... Ska dock försöka hålla borta mina negativa tankar, det är ju ändå rätt härligt att få stiga upp vid sex..

Det här är värt att tänka på! Denna hittar man i närheten av min stuga ;p


Vad ska jag göra nu egentligen? Klockan är snart sju, och jag känner mig lite rastlös..Tvn är inget förslag för den intresserar mig knappt. Måndag, tisdag och torsdag är det bara dåliga program. Nåja, ska njuta av att få ta det lugnt.

Den här bilden tog jag mitt i natten i somras.. Jag satt uppe och solade lite, hah nåja värmde mig. Åh sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0