Är det vinden som gör mig blåst eller är jag bara född så?

Kan ju säga att igår var ännu en traditionell söndag i stinas liv. En söndag då man inte kommer ens någorlunda tidigt i säng. En söndag som man ser Beck klockan 21.00 på 4:an. Också en söndag då man äter så mycket så man aldrig har munnen tom. Ungefär så brukar det bli. Jag tycker om denna tradition, så du inte tror att jag klagar, alltså.

Denna måndag missade jag gymnasiebussen, vilket jag också skulle kunna kalla en irriterande tradition numera.
Då fick jag istället ta bussen som går 08.00 och där verkar det ha blivit en tradition att jag och Elina som tar den bussen, sitter och pratar hela vägen.
Att det är sjukt kallt när man går från bussen är icket heller ovanligt, man skulle vintertid kunna kalla det för en bitterljuv tradition som man måste anpassa sig efter. Vilket jag inte gör eller gjort eller komma göra verkar det som, man kan säga att det har blivit lite av en tradition av att jag alltid har för lite kläder. Att mamma gnäller på det börjar bli en jobbig uttjatande del av mitt liv, eller så skulle man bara kunna kalla det för en tradition man måste stå ut med.

hahahah! bjussar på en "blondcrazygeekgirl91" bild


Klockan är nu ungefär 20.30. Jag är seg, trött, lat, slajmig, ensam, fundersam, även kallat STLSEF..Att känna sig så verkar hända allt för ofta, orka att det också är en jävla tradition!?
MEN..De värsta traditionerna har jag ännu inte tagit upp. OBS! Känsliga läsare varnas!
Jag skulle plugga idag, har endel att ta itu med.. Vad gissar du på, tror du att jag gjort de? Niet! Jävla ryssfitta, jag suger ju?! Önskar att jag kunde få en snygg, kåt manlig lärare som ville komma och hjälpa mig efter skolan.. ;) Nä, fyfan hade inte blivit många läxor gjorda!

Idag var jag Sandra och Erica på Exotic och käkade lunchbuffe, en rätt fettig måndagstradition. Exotic hade fått ett högt antal matgäster av det manliga könet denna dag...

Jag: "Shit jag kan typ inte koncentrera mig här inne, det är för mycket män här inne! Jag blir helt splittrad, kan inte sitta stilla typ! Jag är fan brunstig"

Menar hallå, antagligen känner man lukten av testosterol?!
Oh, all you guys out there, i can feel you..WHY THE FUCK CANT YOU FEEL ME?
puss dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0