-

Nu hade jag tänkt sätta igång och plugga så röven ryker! Ska verkligen kämpa.. Jag har nk prov imorgon, och det är NU jag börjar plugga. Men ger inte upp, ska göra allt jag kan.
Jag försöker tänka att imorgon är det faktiskt fredag, och då är allt över. Då får man helg, njuta, vara ledig, mysa och så börjar ju melodifestivalen på lördag! älskade melodifestivalen! ska ladda upp med mycket gotta då..
Faktiskt ska jag redan ikväll göra en påse popcorn med massa smält smör över så poppisarna flottar runt i skålen och det rinner på armarna. Det där var väl 50 % oseriöst.

Haha det här tyckte jag var lite roligt.. Vi hade rätt kul på engelskan idag..

Jag: Vad är klockan...? (kollar på mobilen..)
Jag: Åh, en timme tills jag ska jag ska bli besprutad!

Haha, jag tog nämligen sprutan för hepatit A och B,idag..Eller ja det är två till sprutor att ta..Den andra kommer jag hinna ta innan vi åker och den sista blir om några månader tror jag.
Det gjorde inte så jätteont, men var ändå rätt nervös! Sandra var iallafall med som stöd och nöp i min hand medans så jag skulle försöka känna annat! :)

Jag: "Alltså nej, jag är nervös..Jag är rädd också! Vad jämför du smärtan med?!
Kvinnan som tog sprutan: Ingenting, det går bra. (och sätter igång..)
Jag: Aaj va faan!!
Sandra: Haha, du är ju som Lotta på bråkmakargatan!

Nä! Nu hade jag tänkt börja plugga då.. Synd bara att precis när jag ska börja så startar grannen snömaskinen eller vad det heter.. Den är LITE distraherande, man hör ju typ inte vad man tänker ens..

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag :)

mvh sannie the pink fuzzy bunny

2009-02-05 @ 22:57:13
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: 41:an

hahaha kommentaren ovan?



söööt du är, och väldigt rolig! haha får alltid ett leende på läpparna när jag läser här. pusss min bästa!

2009-02-05 @ 23:17:56
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: HAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAH röven ryker,HAHAHAHAH

2009-02-05 @ 23:22:12
URL: http://HAHAHA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0