-

Tjo, här sitter jag och smörjer in nosen med försvarets hudsalva, haha, stört va? var visst lite torr, så man tager ju vad man haver :D äh vilket skitsnack!
Klockan är över tolv, men det gör mig inte så jättebekymrad just idag. Ja, jag hade bestämt att jag skulle komma i säng och sova klockan tio på vardagar.. Men söndag är väl också en helgdag värd att firas? ;)

Jag har i alla fall firat min dag med cheez balls till frukost, många mumsmums under dagen och cheez balls till kvällsfika också! Kan de bli bättre? I typ två månader har jag faktsikt ätit exakt vad jag känt för, har inte brytt mig en sekund.
Känner mig lyckligare än i december just därför.. Då knep jag till och med igen munnen för ljust bröd! This is the way it should be! Ja, alltså tills imorgon..! Då startar jag mitt "försöka fräscha upp mig till thailand" projekt! Haha, antagligen ryker projektet in i skogen, men alltså.. Det känns ju bra att låtsas tro att man är duktig, eller hur? ;p

Jag och Johanna funderar lite på Alla hjärtans dag. Den där jävla dagen. Nästan så vi borde köra en repris från förra året. Då badade vi badkar och myste (grr) och käkade glass och gelehjärtan! Det är väl så det ska vara? Frågan är ju bara om det är med en tjej man ska bada..? Så blev det iaf, och det var inte mindre mysigt förde!




Sen har vi funderat på en till grej. Ska man bli lesbisk? Det kanske är lika bra helt enkelt. Det får nog bli så för min del! Nån som är sugen på ett försök eller två?  Kanske om jag rakar bort allt hår på huvudet, förutom luggen, så jag ser mer lesbisk ut. Då kanske jag får napp på kroken?  Adda mig på msn då: [email protected] 

Haha, nåja. Hur seriöst det där var vettefan!
Sitter och läser Aftonbladets Söndagsbilaga, som jag alltid gör på söndagskvällarna. Det är ett bra slut på veckan, och en bra start på den kommande veckan! Den råkade vara extra bra denna gång.. Hela 5 sidor "Bästa sexleksakerna" Så fastnade lite extra där, som ni förstår..Jag och Johanna funderar på ett inköp faktiskt.


stina säger (23:43):

det är typ massa sidor var folk testat dildosar osv, svinbra ska fan köpa en dildo :D

johanna. säger (23:44):

ska fan också göra de

stina säger (23:44):

ja nästa barnbidrag

johanna. säger (23:45):

hahah vi kan gå och välj ut med omsorg tillsammans

stina säger (23:47):

ja! men är du på?
johanna. säger (23:47):

ja ;p

stina säger (23:47):

ja bra!

johanna. säger (23:48):

en alla hjärtans dag present =)

stina säger (23:50):

jjaaa precis så kör vi tillsamnas då

johanna. säger (23:51):

nja de vettefan, där går gränsen kanske

stina säger (23:51):

hm okej..vi kan vara i olika rum?

johanna. säger (23:51):

okej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0