Denna dag

Här ligger jag i sängen och myser med datan! Den kanske inte är så mjuk och go men den duger! Varm är den ju åtmindstone!



Simon for tidigt imorse så jag sa hejdå igår ikväll. Hemskt tråkigt och sorligt utan han hemma. Han kommer inte hem förrän Juli igen.. Känns som en evighet! Saknar han mer för varje gång han åker.
Jag kom med ett förslag att han kunde ju kanske åka hem varje fredag och fara tidigt på måndagarna? ;p Men man måste väl vara lite mer realistisk än så..

Alltså.. Fyller jag år eller? Kan man undra.
Jag har fått 1000 kr av Simon.
Han har hört mig vara lite butter för att det ekar i min börs.. Så igår sa han att han "la in några hundralappar" till mig..
Kan inte tacka han noooog, han är överhuvudtaget världens bästa! :')

Idag har jag suttit alldeles själv på baksidan och solat och njutit  i det fina vädret. Till råga på det så har jag suttit och läst om "Sveriges vanligaste fågelarter". Det är rätt kul med fåglar, så jag malde mig igenom den lilla boken och vet nu vilka som stannar i sverige, den vanligaste fågeln, den som minskar i antal osvosv.. :) Sen kollade jag igenom NSD, Rustas annonsblad, och en campingtidning. Haha

Ikväll har jag varit hos Sandra, vi sköt lite luftgevär, såg film, testade slalomgrejer.. Imorgon ska vi till storklinten och glida! Hoppas på fint väder!
Nu måste jag börja sova.. Ska upp tidigt.

Idag är det den 15 April. För 3 år sedan var vi i stugan och det var påskafton. Max dog denna dag 2006. 
Vi har tänt en marsall på gården, och ett ljus med en bild på han brevid, till hans ära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0