tvåtusennio

TJOHO! Nu är det dags att välkomna 2009!
Jag vill verkligen säga välkommen till detta nya år, för den här nystarten som man brukar säga att man får, känns väldigt skönt! :)

Åt middag hos Sandra idag med Johanna Erica och Sara, vi sjöng singstar och hade en jättemysig middag :) Lite bilder från det kan jag lägga in imorgon kanske.. Iaf. Sen bärde det av till Jenny där vi var till vid elva ;p Och sedan till stan, - raketer - max - vänta på bussen över en timma - hem! Säger bara en sak.. Det var så jäääävla kallt! aldrig varit med om dess like

Nu sitter jag här i sängen med snorig näsa och värkande huvud, inte den bästa starten på året kanske? =p Det blir nog bättre med tiden ;p Nu ska jag iaf krypa ner under täcket då jag huttrar som en gris, ska lyssna på ljudboken, såå skönt att få komma bort från ens egna värld.. och bara få höra om någon annans ;p Den är jättebra iaf

Godnatt på er alla, och ha nu en riktigt bra början på erat 2009!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0