Tisdag

Här sitter jag med vidöppen mun som redo för att...
Nej! Igenstockad näsa (täppt) är den riktigt anledningen ;D
Så fort jag hittar min nässpray kan jag börja se lite normal ut igen, och andas bättre..

Har inte gått utanför dörren idag, har inte heller tagit av mig pyjamasen. Vad är det med mig? Är bara seg, vill näsan bara sitta på mitt rum..
Men har faktiskt inte varit själv precis hela dagen, Sandra tog en promenad hit, och det plingade på runt 20.00 =)
Vi såg "The notebook" och inte mycket mer, sen for hon hem, haha.. =p

Jag är supersugen på godis men har inget. Ska ändå dra en desperat runda i kökets alla vråar var man kan hitta något..
Antar att jag ska sova sen. Kan inte vara uppe för länge, för då resulterar det i att jag sover för länge imorgon.. Och då kan jag inte somna på kvällen imorgon och tar mig inte upp på skolmorgonen på torsdag! =p
Har inte riktigt ro att sova på nåt vis..Men man måste ju? Dags att sluta.
Nu slutar jag. Tjao! :)

Först lägger jag in en bild som jag tycker är underbart kärleksfull och fin
Collien är världens finaste hundras enligt mig..
Jag ska ha en egen, så fort jag bara kan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0