Snart bär det av...

Hej! Ja nu är det ju så att snart far vi. Synd ändå att det är kväll och mörkt, vi kommer ju knappast se ut någonting.
Men haha, sitter inte precis och klagar! Ser verkligen fram emot allt! Med mina fina tjejer :)
Blir alltid lite sentimental när jag ska iväg.. Börjar alltid fundera så mycket, och upptäcker massa saker som jag kommer sakna, som jag inte tänker på i vanliga fall typ, haha.  Jag får typ för mig att det är sista gången jag är här och ser allt och alla..
Ska gå och duscha nu. Har planerat att jag duschar nu typ en stund innan vi  far så håret känns någorlunda fräscht till vi ska gå på stan imorgon!
Åker med Johanna till tåget, fast först ska vi förbi hemmakväll och ladda upp med fett med godis! Sen har även jag dagobert mackor..En till ikväll och en till på morgonen.
Nä, mamma skriker som en besatt att jag måste duscha nu, om jag ska hinna. Ja, börjar väl känna det så själv. Men hörni, ha en fin tid nu! Vi  hörs och kanske syns sen då.
Nu ska jag bara njuta av resan och ha kul! Skriver igen på söndag.
PUSS OCH KRAM! Adjöss


tankarna flyger iväg till dig



Kommentarer
Postat av: joji

grymt fin bild sötnos!

2009-01-25 @ 16:53:38
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0