sick and tired

Hallå! 
Här sitter jag och llyssnar på underbart mysiga lugna favoriter och lökar som tusan.. Pga min sjuka alltså, blir plötsligt jättevarm och det börjar typ rinna.. Och vaknar på nätterna i en sjö typ, känns ju mysigt..
Jag tror att det är någon form av influensan jag har. Vill typ inte vara hemma, vill till skolan och träffa alla och prata. Känner mig rätt rastlös när jag sitter här hemma och har verkligen jättetråkigt..
Om det iallafall hade kunnat vara jättebra program på tv, men det är det ju inte direkt. Gamla skitrepriser, och massa konstigt bara. Brukar däremot faktiskt kolla på gamla svenska filmer som ofta går under dagarna på 1:an. Dom är rätt bra när man börjar titta!

På torsag är det tänkt att jag och Sandra skulle ta våra sprutor till Thailand. Men vet inte om man får ta när man är sjuk faktiskt...? På tal om Thailand så är det inte länge kvar.. 34 dagar! Kommer gå som ett nafs ;)

Nä, nu planerar jag att gå ner och göra mig lite rostade mackor, supergott! En med apelsinmarmelad och ost, och en med skinka..Ska sedan sätta mig vid tvn och bläddra lite.
Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0