Nattuggla

Tycker så mycket om att vara vaken på natten! Börjar ofta testa kläder och grejer när jag går ner för att typ tvätta sminket osv, sen när jag VÄL är uppe igen så sätter jag mig vid datan, sen när jag väl ligger ner, så vill jag lyssna på min ljudbok typ. detta leder till att jag ofta somnar, litelitelite för sent.. =p Men äähh, är det lov så är de? :)

Bara det att det är inte så mkt kvar av lovet nu ;s Stressen från skolan kryper sakta fram, men försöker springa iväg från de hemska skoltankarna.. Tills typ sista dagen, då jag märker att här borde man börjat för länge sen!! Som vanligt..Men sån är jag, som många andra.. segstartat och ointresserad.
Jag vill faktiskt knappt skriva om skolan, då jag vill njuta av lovet! Och det ska jag göra nu sista tiden också.. Har  faktiskt en hel jävla termin framför mig då skolan kommer vara typ, det enda man tänker på ;s Så jag är värd att slappa!  :)

Nä, nu byter vi ämne! Jag drömmer väldigt mycket, skulle säga ungefär 3-4 drömmar per natt som jag alltid kommer ihåg, det är kul! För drömmer aldrig några föör hemska drömmar, som tur är. Varför drömmer man? Eller varför drömmer jag så mycket? Jag minns faktiskt drömmar som jag drömt för flera år sen typ, skulle egentligen vilja skriva ner alla! Och så kan man gå tillbaka och kolla på sina drömmar, kanske ska börja med det, vore kul ;D

Faktiskt en till sak jag undrar över.. VARFÖR kan inte mina fötter vara stilla?? Fullständigt omöjligt, det är som att hjärnan slutar funka om jag inte rör på dom?  ;o Gnider dom alltid mot varandra och har jag någon nära så blir ofta den offer då jag istället drar med foten på typ dens ben eller liknande, märker ju inte ens själv att jag gör såhär, blir bara ;p Ja det var ju en tanke det också

Ursh, nu känner jag mig så ointressant men det jag skriver..! Vad ska jag skriva? Vad vill man höra egenligen? Det är svårt. Ääh, fortsätter på med sånt jag har lust för =p

Det är så kul att broder Sigge är hemma, äntligen nån att snacka med liksom! Han är så överdrivet snäll, hela tiden! Får ofta små lappar som han brukar lämna på mitt sängbord var det står godnatt lillen och sov inte så sent, typ, jaja lite mammsig men ändå ;p 
Te x hade han när jag kom hem på nyår ritat på en näsduk en gubbe med en pratbubbla var det stod "Gott nytt år mini!" Han måste fått detta lappskrivande från mamma, som alltid skriver små gulliga lappar, det är faktiskt upppiggande :)
Ikväll fanns det inte mkt att göra där vid tolv efter jag och Sandra farit hem efter bion, så då får han och jag och åkte lite bil och avslutade med max drive in ;D Inte pjåkigt. Bion var förresten bra.

Fan vad sjukt, det här inlägget är hur långt som helst.. Men fanns ingenting i det som var minsta vettigt ;s
Nej hörrudu, därför ska jag faktiskt sluta skriva nu, det är dags tror jag!
Jag önskar dig allt gott :) /Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0