Sömnen är nära

Tja! Hejsan! Hallå! Tjabba! Hej!

Här kommer Stina åter igen i nattmössan!
Åh, på tal om det, så han lejonet i Robin hood, alltså han den "onda", är så söt i sin pyjamas och nattmössa! erkänn? =p
 
Det här är den bästa tiden på dygnet att skriva för mig, jag får mest ro nu, det är mysigt, tyst och skönt.. Och liite för sent.
Tankarna i huvudet känns lite förvirrande, blir mest bara blängande på skärmen och tankarna far långt bort..
Sitter och kikar omkring lite och undrar vad jag egentligen ska skriva..
Fan det blir ju bara svårare och svårare.. Man kunde ju tycka att det vore bra att bara skriva när man faktiskt har något att komma med, men det gör jag inte för det är väl rätt kul att störa med lite onödiga inlägg ändå ;p

Jag känner mig så ensam, jag behöver lite värme och kärlek! NU tack ;D Nä men allvarligt, det är lite grått och trist i mitt liv just nu, och nu får ingen vän reagera..Ni håller halva mitt hjärta varmt!!! Sen den andra halvan, behöver man någon annan till ;) Kan det vara så? Jag vet inte, kan kännas så ;p
Att ha vänner är i alla fall det som spelar någon roll i slutändan. Dem ska man vara rädd om, nära vänner växer som sagt inte på träd..Det märker man enkelt. Hellre plockar man väl ner 3 fina äpplen från trädet, än 20 halvruttna =)

Skickar också över en liten hälsning till token johanna som ligger och är vaken i hennes säng, skickskick!

Jaja! Det får avsluta detta inlägg ;p Orkar jag inte tänka så mkt, det märker jag.
Hade jag varit i skolan nu, hade blicken varit riktad ut ur fönstret..
Älskar att sitta och titta ut och tänka i skolan.
Kroppen Stina sitter i klassrummet men själen Stina är far away.. like always...

sleep well som du säkert already gör, nu är det min tur också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0