Måndagmåndagmåndag

yeap :) dagen har varit väldigt sängliggande,  fast har faktiskt hunnit säga adjö till simon och vara på kyrkogården och dollarstore med mamma! haha...lät som mkt, men sen fyra har jag typ legat här ;s vet som inte vad jag skulle göra annars
ljudboken har varit min kompis idag, (hah ja det blir ett väldigt tjat om den) det är bara en timme kvar att lyssna, av nio =p Den tar jag lätt sen innan jag ska sova! ;p
Nu ska jag kanske se på sex and the city filmen eller något annat (alldeles ensam) och dricka julmust, äta popcorn och cashewnötter med youghurt på. har du inte testat dom så gör det, i love them! nä, inte för mkt mat-prat här nu..
Sen vill jag bara säga att jag har legat här och känt mig så glad över vännerna.. du, du och du! :)
Ha det nu fint, var rädd om dig


Kommentarer
Postat av: J

är så glad över dig med!:) pusss och nyp i skinkan

2009-01-06 @ 01:51:32
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0