just a little thursday

hahajaojao, skolan var rätt chill today
ännu chillare att jag och johanna fick åka bil hem med mami och papi
åt däremot ingen middag
förberedde mig för tårtan typ
japp!
mommo fyllde som sagt år idag, så vi har varit hos henne
ivrig i början..
men efter tårtkäkandet somnade jag i nån liten fosterställning
så vaknade jag och så satt alla och skrattade åt mig
det fick mamma och pappa att förstå - jag ville hem

jag har bara fulat mig ikväll, har haft så jävla lite att göra! konsigt att jag ens känner så, när jag har typ oändligt med skolsaker som borde göras
men vet inte du hur jag är, så vet du nu
jag är en "sistastundare" av högsta klass
and will always be

här får ni smaka på lite rastlöshet



Kommentarer
Postat av: 3 punkter

din blogg är fan toppen natläsning. + du är rätt så jävla snikk också ;p

2009-01-17 @ 03:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0