Jag försöker nå dig

Yao, det blev inte så mycket pluggande denna dag heller. Varför är jag så lat? Någon gång kan jag väl ändå ta tag i något? Nä fan vad jag suger..
Jag bor typ i min säng, hur tragiskt det än låter. Har fan suttit här all day long typ.. Eller tusan, jag slutade ju faktiskt just vid fem!

Nu har jag iallafall lovat mig själv att imorgon efter skolan ska jag sätta mig vid köksbordet, med läxböckerna i högsta hugg och göra så mycket jag klarar av och kan. Deal!
Sen blir det att packa! Det är nåt jag också är hemskt dålig på..
Tror inte jag kan organisera särskilt bra och tänka ut vad som behövs. Haha, det kommer bli mamma som får hålla i packningen, så kommer jag sitta att peka på vad som ska med..haha

Och blir mer och mer orolig.. När ska jag hitta en bikini?
Eller ja, flera behövs, räcker inte med en i Thailand. Måste börja agera! Ska jag beställa så känns det som att det måste bli rätt snart. Så det hinner komma osv..
Dags att sova nu tror jag, hade inte så mycket att skriva nu men :)
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0