i remember

and i will never forget...

här kommer massor med bilder som ligger mig varmt
om hjärtat som jag gärna delar med mig av.
titta, njut och skratta åt vissa!


här sitter jag & funderar i mammas famn i dalarna,
i en ishall, när simon spelade hockey


utrustad för vinterväder


jag & erica på dagis, utklädda


jag sitter på bron i stugan och verkar lite i långa tankar..


haaha! denna vinner alla pris! johanna, (hah) jag & johannas
syrra erica (utklädda till "fina damer")


jag och moster, haha


johanna & jag, riktiga 90-talare..hhaha!


simon och sofia på balen för...8 år sen typ! haha


mitt kalas, vetinte vad jag fyllde ;p
från vänster.. sandra, isabella, moa, johanna & jag


igen! jag, johanna, sandra, isabella moa.. vi höll på leka,
så radade mamma upp oss för kort!


göteborg, liseberg. jag tjurar över nåt i kön till typ tekoppar..
haha, vet ej varför :D


haha! det blev visst inte bättre av att åka heller! stackars pappa..
väldigt dåligt ålamod, väldigt less. hahah


jag & johanna sitter och firar att jag fyllt år! haha :D


väldigt sur lucia!


nä..inte blev det nå hurtigare direkt!


ännu en liten allvarlig stina ;p


här en gladare! :D


såhär glad blev jag när jag fick herr nilsson i julklapp!


äter våfflor i pappas famn på skansen


jag & simon på "våran" camping i sthlm!

det får avsluta för denna gång..
har många fler som jag tänkte lägga upp imorgon , elr ja det har redan hunnit bli fredag, så idag! :)


Kommentarer
Postat av: 41:an

ha ha ha ha ha så jävla klockrena, varenda bild! YEY

2009-01-16 @ 17:46:30
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag diggar bilden på oss hårt! ;D

2009-01-17 @ 22:21:29
URL: http://erikalicious.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahahahhaha fan vad roligt att du är sur på svinmånga bilder

grymt kul bild när ni skulle vara "fina damer" och grymt söt du var när du sitter på bron till stugan!

<3

2009-01-19 @ 19:25:12
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0