Gode Gud

Jag är helt sjukt stört puckat dödstrött! är så trött så jag nästan känner mig full.. Allt snurrar och jag orkar inte göra något!
du skulle bara se
Let's Dance.. Tur att rätt person åkte ut! Yes! Vad hade hon där att göra? Vilken dryg jävel, jag tyckte då att man synade hur sexig och bra hon tyckte att hon var när hon dansade.. uh hon sög

Klockan elva for jag med pappa och johanna till statioil, jag frågade om Johanna skulle med då jag behövde nå gotta!
Hon hängde på och sen gick vi till henne, såg Björnbröder och jag grät en skvätt lite tyst.. Sorligt!
Nu ska jag sova, för nu går det knappt att skriva längre..Har någon gett mig en sömntablett eller..?
Jag får sova ut imorgon.. Vilken gudagåva! Tack för att jag har en sådan skön säng...Tacl gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0