:)

Vilken lycka hörni!
Äntligen är helgen här.. Känns underbart, känslan av helg slog mig på bussen, att få vila och bara vara, så satt och log inombords.
Blir mys med Let's dance ikväll, det är så roligt. Skulle verkligen vilja vara med själv! Åh, blir så avis på dem, att få ha på sig fina klänningar och få dansa och träna sig bättre och bättre.. Jag tror faktiskt att jag hade varit svinbra.

Morgonen blev till ett helvete. Typiskt!
Ja, det var klädproblem. Kom aldrig fram till vad jag skulle ha på mig, bytte hur många gånger som helst, vandrade fram och tilbaka vid spegeln.. Klockan rann iväg, och rummet blev bara stökigare.
Kläderna var överallt i rummet, bara kastade runt. Så det blev istället att jag sket i första lektionen som var rättskunskap..Och satsade istället på bilden som började kvart i tio!
Skoldagen slutade halv fem, nä, jag klagar inte. Det är jätteroligt att vara i skolan länge på en fredag..



Kollade just på nyheterna.. Ett plan blev tvungett att nödlanda på en flod, mitt i New York. Pga att det hade kört in i en fågelflock just efter start. Så det fanns ingen annan utväg än just floden mitt i stan. Det gick bra, och alla överlevde. Fan vilken cool kapten som räddade alla i planet! Honom hade jag velat vara..




Min moster med familj är i Thailand just nu. Min kusin hade blivit magsjuk eller liknande..Detta berodde på isen, i drickan. Något man inte direkt tänker på. Är lite rädd att jag ska bli sjuk i Thailand. 
VET, att jag kommer bli överdrivet rädd för allt.. Kommer inte våga duscha nästan.. Kanske nöjer mig med poolbesöken? Nä, men har tankar på att ta med mig plastbestick..
Sen en till sak..Vill inte träffa på stackars herrelösa hundar, vilka det vimlar av i Thailand. Mitt hjärta kommer krossas av att se sådant hemskt med egna ögon. Kommer vilja mata dem alla, krama dem och ta med dem hem..
Men..Ska inte glömma att jag ska ha hemskt roligt. Är så förväntansfull :)



Haha, nu blev det här inlägget väldigt hoppig och rörig..Äh
Nu börjar Let's Dance..Ska väl börja avsluta här, vi hörs mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Elina

Nog fixar du att vara i thailand, om du blir sjuk får du superpiller på apoteket där som gör att du blir frisk på nogon timme. Och ta med dig våtservetter/rengöringssprit istället för plastbestick ;)

2009-01-18 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0