chill wednesday!

hej alla söta och fula!

jag sitter och lyssnar på musik just nu, blir danssugen..det är svårt att lyssna och skriva samtidigt, haha,  det blir cirkus i huvudet.. någon som har fantasi och kan gissa vad jag lyssnar på för låt? ;) den äger iaf



Jahapp, igår kväll satt jag här i sängen och kände.. "noooo vill inte till skolan"
så imorse när jag vaknade, jag trippade till mamma och tog med mig valpögonen och den lilla-stina, och sa lite trumpet att jag verkligen var jättetrött och behövde sova, och kände att jag inte orkade med skolan idag.. i worked this time to.. ;)

så jag fortsatte sova och vaknade upp klockan tio, det ringde, och verkade aldrig sluta,
så jag fick hoppa upp från den varma sängen, springa ner i nattmössan och svara. förstås var det mamma, som frågade om jag var vaken och fick inte sova för länge för att kunna sova ikväll.."johodå" sa jag och la på några sekunder därefter, tossade snabbt upp för trappan, och dunstade ner i den fortfarande varma sängen..

Vaknade sen upp klockan två, icket utvilad. men insåg snabbt att jag var tvungen att stiga upp..
sandra kom hit när hon slutade, för hennes buss gick inte förrän en timma, vi satt i köket och jag käkade lax och vi hade tända ljus..
sen så for vi båda till henne, vi fick skjuts, så sen var det hennes tur att äta, blev det över så åt jag där också. sen senare åt dom andra i hennes family pannkaka, så var det även denna gång över mat.. jag och sandra pressade i oss som desperata och doppade bara pannkakan i syltburken, haha

sen såg vi tv, två små premiärer!
"sverigesemestrarna" och "made in sweden" båda bra och ska följa dem faktiskt!
det kommer bli det enda jag ser på tv, ja oj förutom lets dance då



nu ska iaf sova.. och, jag har sovmorgon imorgon! nåja, till kvart i tio iaf, men det är ju nåt iaf! :) det enda hemska med den saken är att det gäller bara denna vecka.. den enda lilla sovmorgon jag haft kommer försvinna ='( så nu har jag ingen. det är ju skamsligt

imorgon efter skolan ska jag till mommo, it´s her birthday.. det blir hennes åttionde till och med! så det blir en rätt lång dag imorgon.. blir väl inte hemma förrän vid sju-åtta.. huh?!

godnatt på dig, oavsett om du är söt eller ful så är jag glad att du orkat läsa allt :D tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tippar på blink 182 - rollercoaster :|

2009-01-15 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0