!

Kan inte alla skandaldrottningar sluta klaga?
Tänker på te x. Linda Rosing, Natscha Peyre, Victoria Silvstedth osv..
Ofta kommer dom med kommentarer som "det är så fel bild folket har fått av mig, det är tråkigt, så jag ska försöka ändra på den bilden" blabla..



Är det inte den bilden dom vill ha? Jag menar faktiskt det, dom vet ju vad det deras val har innebär. Dem har bröst som uppblåsta ballonger och satsar på det jätteblonda...Nu är det inte att jag tycker nåt av det är fel.. Och inga blondinklagomål för det är inte så jag menar!!
Menar bara att, hur ofta ser man nån som dem som varit brunett?
Klart inte alla med opererade bröst tas på det här oseriösa viset som dessa ofta görs. Hur man beter sig, klär sig, och vilka sammanhang man är med i är en stor grej.
Att vara på omslag till "herrtidningar" och till 99 % nakna gör inget "bättre". Sen att medverka i Big brother, Paradise hotel, osv. är ju också ett val dem tagit.
Tycker inte det är nå fel alls med det dom gör/gjort, men att sedan klaga och säga att folk har fått så fel bild av deras rätta jag, känns lite bortfluget..?
Linda Rosing verkar ha gjort ett par försök av att få en seriösare bild över sig.. Men att sätta sig i "Sanningens ögonblick" stolen och hennes program som kommer på tv, "Den rätta för Rosing" Känns lite väl far away från seriöst..
Där har hon just sabbat sina chanser i alla fall. Bye Rosing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0