ännu en söndag i mitt liv

Vaknade upp och slogs av gårdagens händelser.. Herregud? Patetskt, menmen, det var ju ändå stört kul typ, haha.
Jag och Johanna traskade till McDonalds och pressade lite dagen efter käk..Hah, vi hade inte precis bråttom därifrån, tog lite glass till efterätt och sådant som man ibland ska få unna sig! Nog för att chokladsåsen smakade anus men det gick ner..

Måndag imorgon..Ännu en skoldag. Ännu en skolvecka. Heheeh! Nä vafan deppar jag för? På onsdag drar jag ju till stockholm med tjejerna, är svin peppad!
Så dagarna i skolan kommer gå fort.. Det är ju trots allt bara tre ynka dagar, ska typ njuta av att vara i skolan. Det är typ kul? Ja, alltså främst hålen, vi har alltid så mycket att prata om tycker jag. Klassen är så mysig och trevlig. Det gör ju alltid dagarna lite hurtigare.. Man möts alltid av glada ansikten, faktiskt!


Jag och Johanna, igår hos linn

Klockan har helt plötsligt rusat iväg. Även denna kväll! Det är ju förtusan omöjligt att somna tidigt, börjar bli lite för dålig vana att ha datorn i sängen, eller ska inte skylla på den. Är som i en fel rytm, måste försöka komma tillbaka, till att inte sova så länge och lägga mig tidigare. Jaja, lättare sagt än gjort.

Nu ska jag iallafall stänga av datorn. Kommer det hjälpa? Mest troligt inte. Kommer typ börja plocka ögonbrynen eller ligga och dansa och bli pigg till nån låt på mobilen..Då får det väl bli så då, om det nu så gärna vill.
Ska komma ihåg imorgon på morgonen, att jag bara har mig själv att skylla. Kommer absolut inte vara sur mot mamma eller pappa. Nepp!

Nu ska jag som sagt avsluta. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0