alone

hello!
har då alltså precis sett klart sex and the city filmen, iklädd pyjamas, mysiga sockar, helt inlindad i täcket.. och vill du veta? jag älskar den.. Den är underbar. Hann sitta dära och känna tårarna rinna 4 gånger i filmen, precis som dom andra gångerna.. :') Blir verkligen rörd liksom



I övrigt..vet jag inte vad jag känner! Kanske känner mig lite nollställd? ;s Vill i alla fall inte helst drabbas av mörker, tomhet och tysthet..Precis så det blir när det är dags för sömn..Ska nog lyssna på lugna favoriter så har jag i alla fall någon kompis som uppehåller mig,. ja, förstås. efter ljudboken..! ;)

Önskar lite att jag hade någon här.. Även om jag ibland kan vara lite ensamvarg..
Varför känner man ibland att man är ensam i världen? Fast man vet att man har familj och vännerna, det är ändå ett tomrum? Hur fyller man ut det? Finns det ingen som kan göra det? Och var finns den i sånna fall?

det var allt för stunden! =p godnatt eller vad jag nu ska skriva, hejdå låter deppigt, och ajdö låter präktigt, farväl låter som förevigt, så..vi hörs! får räcka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0