A few hours..

Hör inte riktigt vad jag tänker just nu! Har faktsikt ganska hög musik på just nu, stackars mamma och pappa.. att dom inte klagar :) Nåh!
Vill ni veta vad jag uppehöll mig med när jag kom hem från skolan? Jag skottade hela gården. Fick också på köpet en härlig träningsverk som redan känns.. Är väldigt svag i kroppen nu faktsikt. Men rätt bra gjort va? Det är typ helt kul tycker jag.

Blev inte så mycket till läxgörande idag heller, det går som inte. Jag är sjukligt trött! Har tänkt ut värsta planen, kanske tar med på tåget..Det är ju ändå bara saker som skrivas, ja fast på engelska, men det kanske funkar? Det kommer nog en stund på tåget när alla är lite sega och tysta. Eller?
Packa ska jag göra imorgon också! Blir inte idag, behövs inte göras idag känner jag. Bara jag inte får panikstressa imorgon? Jag slutar skolan ca 15:00, borde vara hemma vid halv fyra. Sen så måste massa gotta köpas till tåget, utan det blir det ingen tågresa att minnas! Ja..Får se! Kanske får fixa lite grundligt ikväll, så jag har någon slags överblick över vad som ska med.

Alla ska typ ha dagobert macka till tåget, haha. Kommer stinka som tusan i våran kupé..Det har jag erfarenhet från, när vi åkte tåg till Gothia 2006..
Förutom ätbara saker ska jag försöka få med mig saker som kan underhålla en under turen..Nagellack ska med, så jag kan sitta och måla i lugn och ro, sen får jag verkligen inte glömma hörlurarna, vet förresten inte var dem är nu, men får leta..
Shit! Jag har tappat bort mitt leg, kommer säkert behöva det? Känns som så! Hur ska jag hitta det? Åh vad förbannad jag blir, när fan har det försvunnit egentligen? Jag är för kass på hålla reda på saker.

Hade velat gå och lägga mig nu, men klockan är ju typ sex, kanske lite tidigt, haha.
Vet inte vad jag ska göra till jag ska sova, vill göra något vettigt. Känns så surt att sitta här hela kvällarna.. Det är typ det livet jag har.
Äh, ska ta tag i mitt liv när vi kommer hem från Stockholm.. Hem från Stockholm med massa nya kläder och skor och allt jag hittar! Jaja, det är planerna iallafall..Har faktiskt inte såå mycket pengar.. Skulle vara nöjd om jag hade, vi säger ca 10 000 att shoppa för.. Hehe. Kan ju alltid drömma?


Någon som vill betala denna till mig? Snälla? Från asos. com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0