-

Allt jag vill är faktiskt att lyssna på min ljudbok! Lyssna tills allt känns bra, lyssna till jag mår bra
Utan den just nu.. hade det varit jobbigt, vill inte se min verklighet, vill inte tänka på endel saker
Speciellt på kvällen, när det är tyst, tomt och ensamt
Då är det skönare än allt annat att få komma bort och bara lyssna

Skulle egenltigen sova hos Sandra ikväll,
men jag ringde hem och Simon hämtade mig, då jag sa till Sandra att det skulle kännas bäst att sova hemma
Kanske inte heller är så rolig att vara med när jag är lite inåtvänd, men Sandra och jag kan i alla fall bara vara.
Vi bastade, satt ganska mycket tysta, skönt var det

Jag har sen jag kom hem har ätit popcorn, med en hink smält smör i typ.
Då krävs också cirka 35 servetter då det börjar rinna fett på fingrarna
Jag drack julmust också

Världens Bästa Storebror åker imorgon, måste vakna lite tidigare så jag hinner säga bye
Kommer sakna honom, alltid lika trist när han åker
Vill att han alltid ska vara hemma, tycker det är så trevligt,
Stockholm..- ta väl hand om honom!

Nu kollar jag lite på Kobra på tv, rätt intressant!
Fast ska ändå börja dra mig mot sängen, mot hörlurarna, mot ljudboken, mot en annan värld

Kanske inte skrivit så glatt, men är faktiskt inte deprimerad, bara lite neråt! Som alla kan vara
Ha det bra nu, och simma lugnt :)


Kommentarer
Postat av: blomman

gumman <3

2009-01-05 @ 03:01:58
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0