-

Har varit hemma även idag, och blir det även imorgon. Längesen man var borta en hel vecka från skolan! Det blir totalt 10 dagar lediga för min del, då vi var lediga tors och fred förra veckan också..Vilken lyx ändå, som ett lov för tusan!

Ringde och klagade till mamma idag att jag var jävligt less på att sjukan aldrig verkade bli bättre, då bestämde vi att det är lika bra att jag far till vårdcentralen, och fick då en tid där 14:45. Jag duschade innan och kan säga att det var länge sen, haha. Nåja, på vårdcentralen kikade hon lite i halsen och tog ett stick i fingret. Virus. "Det försvinner av sig själv, det är bara att vila" Happ!

Först nu som jag tänker att jag är helt ovetande. Ovetande och utanför det sociala samhället typ? Man känner sig typ efter när man varit borta länge. Det är precis som att världen fortsatt utan en. Medan man suttit hemma i en soffa och zappat på tvn..
Detta går ju ändå inte attt jämföra med när jag bröt armen i sjuan. Då satt jag hemma näsan 2 månader. Jag njööt. Kände inte alls någon stress. Det var en underbar tid. Mamma var hemma med mig, hon servade mig, köpte godis, och hyrde film.
Nu kanske du inte fattar varför jag var hemma så länge pga en bruten arm. Det var inte så att jag bara glassade,  tiden var inte bara skön och rolig. Var väldiigt öm i armen och kunde knappt gå. Och tro inte nu att jag skrivit fel och menade benet, men det gjorde ont när jag gick. Haha, jaja blev i lite djupa funderingar..

Det var inte så jävla roligt här inne på datan..Får väl traska ner igen då, sätta mig på mina röv som borde vara lite less..
Puss och kram..På lagomt avstånd! Eller virus kanske inte smittar?
Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0