-

Sitter här nedbäddad i min säng, det är den vanliga söndagsstilen som gäller. Skitigt rufsigt fettigt hår, slitet jävla ansikte, och pyjamas och tjocksockar.. Men som sagt..Det är söndag.
 
Finns många saker jag borde göra nu..Skolgrejer som aldrig tar slut..
Sitter och glor på mina armar, nej. Såhär ska dom verkligen inte se ut. Ursh!
Tur att mitt nyttiga liv börjar på nytt imorgon måndag. Det ska bli mycket lax och kyckling på schemat..
Men fanemej att det var mycket bättre som det varit under lovet. Har ätit exakt vad jag vill, när jag vill.
Och svaret är ja, det ÄR mycket roligare..
Men Thailand ligger och väntar och vill känna mig lite mindre tills dess =p På köpet blir även en kroppsdel som inte borde påverkas mindre :@ det fick jag erfarenhet av när jag åt och träna bra innan lovet..hehe aja



Hur som helst. Känns bra med två roliga saker framför mig..
Nästa onsdag (räknar de som ca 1 vecka, låter bättre) drar vi ju till Sthlm! Känns såå bra! Vi ska alla ladda upp med massa gott och mys då vi ska åka tåg ner, och har våran egen kupé! Undrar hur mkt vi kommer kunna sova..? På fredagen är då alltså Chris som vi ska på, vid åtta tiden på kvällen, sen på lördag ska vi springa på stan som galna höns! På lördag kväll går tåget hem.. Vi ska sitta..

När vi kommer hem så räknar jag det som cirka 1 månad till Thailand. Kan det bli bättre?
Den 3 Mars bär det alltså av.. Sen hemma igen den 18:de..Hoppas på att vara brun då..
Vill säga, om jag inte dör av en tsunami, att planet kapas eller förgiftning av nån farlig mat ;o Men säkert går det vägen!
Innan resan ska pass göras, och så måste jag inom en kort tid ta en spruta..Huvva!

Klart det skapar lite avundsjuka att få göra två så roliga saker... ;) hehehh


 sofia. säger:

DIN LILLA FITTA JAG VILL OCKSÅ TILL THAILAND!

sofia. säger:

FITTAAAA

sofia. säger:

nej nu ska jag på träning som kommer gå svindåligt för jag kommer tänka på dig som får fara på chrisse o thais

sofia. säger:

TACK





Om cirka 12 timmar ska jag upp. Upp till skolan. Yeah, kul...
Kommer ha samma problem som alla dagar. vad ska jag ha på mig? Så trist på att aldrig känna att nåt känns bra.
Det är alltid klädproblem som får mig att måsta stressa som fan till bussen på morgonen.  Jag hatar dom sista minterna innan jag ska gå till bussen..

Busskortet är aldrig var det ska, nyckeln ska förstås ligga gömd någonstans, sen när man kommer ut på bron så tappa man den. Fumlar snabbt med händerna, märker att man glömde en bok till skolan, in igen. Märker hur kissnödig man är. Funderna 1 sek, ska jag gå på toa? Svaret blir nej,
Låsa dörren igen, springa ner för gatan. Bli iaktagen av nån pensionär som står på sin gård och glor.
Akta sig för att halka. 50 meter kvar till busshållsplatsen. Ser bussen svänga in, springa ännu fortare. Hinner oftast. Sätter mig, känns löken komma fram..



Bestämde mig just att kvällen blir lugn :) Jag får ta tag i saker imorgon..Eller på tisdag..
Jag tar dagarna som dom kommer

Kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Grym blogg du har. Blondinbella nästa? ;)

2009-01-11 @ 19:24:11
Postat av: grannfrun på 41:an

stina, fan vad jag minns när du tog tampong-bilden! :D

2009-01-14 @ 22:11:47
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0