hehe

Hej! Ja, jag suger på att blogga :) Blir bara mer och mer sällan!
Nu ligger jag endast här i sängen och lökar samtidigt som jag har regnet på fönstret.

Tiden går fort i alla fall.. Sommaren är faktiskt inte långt borta nu! Det är helt enkelt bara att kämpa sig igenom veckorna och njuta av helgerna. Valborg är närmast, äh men det är väl inget speciellt? Förutom att Simon fyller år då! :)
Nåhja...Byta bil ska vi mest troligt också. Har haft hemma en nu i helgen.
Jag har alldeles för svårt att göra av mig med saker.. Nu handlar det till och med om en familjemedlem, haha och jag är seriöst.. ;p Ska då köpa tillbaka vår bil den dagen jag kan! =p Nä men nog blir de bra! :D

glömmer dig aldrig saabis!

welcome to taavos new friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0