Torsdag

jag är så trött i kroppen! Ska vila lite snart.. Sen äta =) Vi ska ha samhälls prov typ nästa vecka, fast vi får ha med anteckningar, så det gäller att lyssna och skriva ner för jenny pratar i ett! =p men det gjorde jag så jag var rätt duktig ;)
Är så glad, faktiskt! Imorgon är det inte mycket på schemat, ska och kolla på lucia och sen har jag en kort mattelextion på 50 minuter, skönt...
Sen efter det drar jag och Sandra och tränar skiten ur oss! Längtar faktiskt, skönt att träna på dagen, det är förhoppningsvis inte så mkt folk då :)
Vi tränade igår också, det gick rätt bra, vi hade inte dessa vanliga pratstunder som det brukar bli utan körde på själva med musik =D Så måste vi börja göra, annars blir inga många kalorier brända ;D
Vi har fått en uppgift i NK att kolla pulsen och sånt när man tränar, så man ska typ köra slut på sig och ta pulsen direkt efter och kolla sånt =p Ska definitivt springa och dessutom med "uppförsbacke" på högsta inställd! SJUKT jobbigt.. =p
Nää, nu äre viltajm..! Kanske inte hinner vila länge innan maten men skriver i ett så jobbigt läge nu så orkar inteee ;p S
Skriver förmodligen sen, det är kul :D
Känner för att tilllägga lite bilder förtrevligheten skull också :) Men ta hand om dig nurå, lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0