TISDAG

OJ!  Jag borde sova.. Kommer inte orka upp.. Men måstemåstemåste! Har viktig datalextion på morgonen..
Skippade Skapande idag, på morgonen. Så hade faktiskt bara en lektion, lovely..
Efter skolan blev det en liten runda på stan med Sandra och Johanna, dom hade visst några små ärenden..

Sen stack jag och Sandra till henne och gjorde oss en god middag bestående av kyckling och wook-grönsaker =) Passande nog var hennes familj borta så vi fick en chans att mysa på för oss själva! ahhah... ;)
Sen satt vi och pratade i tusen år, det var så mysigt :) förutom att sandra somnade när jag bläddrade i skolkatalogen, och jag passade sälvklart på att ta kort! =D
Eller ja, jag filmade också när hon låg där och snarkade... Sen tog jag också kort på söta lysrenar som står på hennes gård ;D
Pappa hämtade mig vid elva och då duschade jag, men fyfarao :( jag måste sova!! buhuhu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0