Slutet är nära

Ja det är inte mycket kvar av 2008 nu! :p Jag tycker alltid att det är lika sorgligt när ett år försvinner..Jag tänker alltid att det kommer ju aldrig tillbaka ;o

Klockan är lite över elva och jag har nästan precis vaknat :) Känner mig inte jättefrisk om man säger så.. ;s Men det skiter jag nästan i nu, kvällen ska bli bra iaf!

Nu ska jag gå ner.. Äta någonting då magen alltid är desperat efter mat,
sen ska jag gå och bada,
underbaaaart skönt blir det, ska förstås tända ljus, ha radion med in och lyssna på lugna favoriter och det bästa av allt är att hälla i badolja i badet.. Det luktar gott i hela badrummet! Det är typ grymt bra, i alla fall dom badoljor jag har! Man känner sig len och fräsch efteråt, + att det kändes nästan som hårinpackning för håret till och med ;p
Ska pyssla om mig själv idag, ansiktsmasken ska på, naglarna ska målas, osv =) Mys

Oj ojoj, nu blåser snart knutarna sönder verkar det som! Låter som att man sitter i en stuga på ett kalfjäll typ ;p Hur fan ska man kunna fixa håret ikväll..Det jag försöker säga är att jag vägrar ju vara ute då i denna blåst.. haha =)

Med en jävla massa kärlek! /stajna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0