Jullov

Är glad över att det är jullov. Slippa tvingas gå till skolan, oavsett humör..Ibland orkar jag bara inte träffa massa folk! Ja, nu slipper jag det iaf, även om det kanske till och med känns lite tomt.

Kan känna mig lite stressad över att försöka göra jullovet så bra som möjligt, att verkligen göra saker nä man väl har tid.. Men ändå så blir det mest att man tar det lugnt med dom närmaste, fyfan, jag behöver typ nyår. Då ska jag fan inte ta det lugnt, jag har tagit det lugnt så länge..För länge.. Haha.

Idag Söndag..Vad händer då? Ja, känns ganska klart redan måste jag säga =p Är så sugen att gå på bio, men det får bli en annan dag :) Jag behöver verkligen mina vänner nu.. Känner mig så jävla ledsen och ensam i hjärtat. Tack för att ni finns annans hade jag kastat mig i sjön med en sten i famnen! haha, halvt ironisk sagt..

Är ensam hemma för stunden, ska nog gå och duscha snart..Älskar att duscha när jag har mycket tankar i huvudet. Står bara där och blundar och tänker..Hoppas altt löser sig..Allt har gnagat i skallen så länge nu, vill bara få ha det bra. Varför går inte det? Det måste gå..Så här kan det ju inte vara i alla fall! 
Ett <3 till dig.



Kommentarer
Postat av: blomman

kommer alltid att finnas och ställa upp när du än behöver det! det vet du :)

2008-12-21 @ 16:01:00
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0